יתרונות הגיבוי המרוחק

הסביבה העסקית משתנה מיום ליום ומחייבת את בעלי העסקים להיערך לאינספור חידושים ופיתוחים טכנולוגיים שונים, המשפיעים באופן משמעותי על יכולת העסק, החברה או הארגון להמשיך לפעול בסביבה העסקית הטבעית שלהם.

הסביבה העסקית המתקדמת והתחרותית מחייבת כיום את כלל העסקים לפקח באופן המקצועי ביותר על כל המידע העסקי המצוי במחשבי החברה. עסקים שאינם דואגים לשירותי גיבוי ואבטחת מידע, נאצלים להתמודד מדי יום עם סכנות רבות הנמצאות במרחבים הדיגיטליים, החל מאיבוד מידע עסקי כתוצאה מבאג או וירוס במחשבי החברה, או לחילופין, מטעויות אנוש, מגוון בעיות הנוצרות כתוצאה מריגול עסקי והחדרת וירוסים למערכות החברה, חשיפה להאקרים ועוד.

בעולם הטכנולוגי, בדיוק כמו בעולם האמיתי, הפרצה קוראת לגנב, ועל מנת להיערך לכלל הסכנות והאיומים הקשורים לתצורות הגיבוי והאבטחה בעסק, בחברה או בארגון שלכם, אתם חייבים להעמיד לרשותכם מערכות גיבוי שיעניקו לכם גיבוי והגנה מלאה גם בעיתות שגרה וגם בעת הצורך.

גיבוי לכל פעולה עסקית!

גיבוי המחשב הינו פעולה סטנדרטית אותה מבצע כל אחד ואחת מאיתנו, הן במחשבי החברה והן בסביבת המחשב הביתית. פעולת הגיבוי הסטנדרטית ביותר היא גיבוי החומר ושמירתו על המחשב האישי, אך במקרים שונים כגון: תקלה במערכות המחשב, פריצה למחשב מרחוק וכדומה, ברוב המקרים, לא מוענק פתרון מקצועי ואיכותי המגבה את החומר מחוץ לנקודת הגיבוי המקומית, ולכן חלק נרחב מהחומר המגובה פשוט נעלם.

עניין זה מוביל כיום עסקים רבים (והן אנשים פרטיים) לשכור את שירותיהם של חברות מקצועיות בתחום שירותי גיבוי מרחוק.

שירותי הגיבוי מרחוק הם למעשה פעולות גיבוי המתבצעות מחוץ למרחב הדיגיטאלי של מחשבי החברה, השירות במבצע גיבוי כולל לכל מחשבי החברה ומעניק מספר יתרונות מקצועיים-מעשיים לבעלי החברה. יתרונות אלו כוללים בין היתר:

שמירת המידע מחוץ לבית העסק, הגדלת רמת השרידות העסקית של החברה, גיבוי אוטומאטי אינו תלוי בגורם האנושי בחברה, ניהול כל הליכי הגיבוי באמצעות ממשק ניהול הנגיש לאינטרנט ומאשפר לכם שליטה על כלל החומר העסקי גם מחוץ לעסק.

TERRASAFE פתרונות גיבוי לכל מטרה

TERRASAFE  הינה חברה מקצועית בתחום שירותי גיבוי מרחוק לכל מטרה אישית ועסקית כאחד. החברה מתמחה בהתאמת פתרונות גיבוי הן לסביבת המחשב הביתי, לסביבה העסקית והן לסביבת המחשוב בארגונים וחברות ענק.

החברה מעפילה מספר שרתי גיבויי ייעודיים שנועדו להעניק לכל עסק את השקט הנפשי בכל הקשור לגיבוי ואבטחת המידע מרחוק. כמו כן, החברה מעמידה שירותי בניית שרתי גיבוי לארגונים וחברות ענק במסגרת התאמה אישית לכלל צרכי הגיבוי של הלקוח.

לסביבה העסקית מעניקה חברת TERRASAFE מספר פתרונות כוללים בתחום הגיבוי הכוללים בין היתר:

Smb- גיבוי לעסקים קטנים ובינוניים.

שירותי ה-SMB הינם שירותי גיבוי מרחוק לעסקים קטנים ובינוניים והן לעסקים הפועלים בסביבת המחשב הביתי. הגיבוי מתבצע על גבי שרתי גיבויי ייעודים המותאמים לכמות החומר המוצפן מדי יום. פעולת הגיבוי מתבצעת באופן אוטומאטי ומאפשרת שחזור המידע בכל רגע נתון מכל נקודת חיבור לאינטרנט. המערכת מגבה קבצי עבודה מכל הסוגים ומאפשרת גם גיבוי לשרתי דואר אלקטרוני. ממשק הניהול של מערכת זו מופיעה בעברית או בשפות אחרות על פי דרישת הלקוח וכולל פונקציות עבודה רבות ומגוונות.

Corp – פתרונות גיבוי לחברות ענק, תאגידים וארגונים

חברת TERRASAFE מתמחה בהקמת תשתיות שירותי גיבוי מרחוק ומערכות מחשוב לצרכי גיבוי על בסיס טכנולוגית שרתי גיבויי ייעודיים. תכנון המערכת והקמת תשתיות הגיבוי מתבצעות באופן פרטני לכל ארגון, חברה גדולה או תאגיד. פתרונות הגיבוי מספקים מענה מושלם לכלל מחשבי הארגון בעת ובעונה אחת.

מערכות הגיבוי של חברת TERRASAFE לארגונים וחברות מבססות על שרתים ייעודים המאפשרים יכולת גיבוי בנפחים עצומים ובעלויות נמוכות.