כיצד עובד השירות?
גיבוי מרוחק אוטומטי עובד באמצעות תוכנה מיוחדת של חברת TerraSafe בע"מ המותקנת על גבי המחשבים של הלקוח אשר מבצעת הצפנה, כיווץ ושידור של המידע החדש שהתווסף באותו היום. לאחר התהליך הראשוני של הגיבוי (הכולל כיווץ והצפנה של המידע והעברתו אל שרתי הגיבוי המאובטחים) המערכת תבצע גיבוי באופן אוטומטי בזמנים שהוגדרו מראש.

מה היתרונות?
השירות חוסך מהנהלת העסק לדאוג באופן ידני לגיבוי ולשינוע של אמצעי הגיבוי למקום מרוחק באופן יום-יומי. אם מבינים את המשמעות שהגיבוי בעזרת קלטות תלוי בגורם אנושי, ניתן להבין את היתרונות בגיבוי אוטומטי מרוחק שלא תלוי בגורם האנושי.

מערכת הגיבוי המרוחק דואגת להעביר את כל המידע העסקי שלכם למיקום מרוחק ומוגן שנגיש בכל עת. עובדה זו מעלה את סיכויי השרידות של העסק. גיבוי בשיטה זו מהווה מענה אמיתי למצבים של אסון כגון: שריפה, רעידת אדמה, פריצה וגניבה.

מעבר לכך, מערכת הגיבוי של TerraSafe מאפשרת שחזור של קבצים באופן מיידי ישירות משרת הגיבוי מכל מקום שבו יש מחשב עם חיבור לאינטרנט.

כשמשווים את התהליכים והזמן הדרוש לשחזר קובץ ספציפי מקלטת גיבוי או אפילו מ-CD שמאוחסן מחוץ למשרד (כגיבוי) ניתן לראות את ההפרש העצום בזמן וכסף.

קצת על חברת TerraSafe:
החברה הוקמה בשנת 2005 על ידי עופר א. לידסקי וכיום היא המובילה בתחומה. עם קהל לקוחות המונה מאות לקוחות.

חברת TerraSafe בע"מ הינה החברה המובילה באספקת שירותי גיבוי מרוחק בישראל.

כמה זה עולה לי?
ישנם שני חיובים עיקריים, הראשון הינו חיוב חד-פעמי עבור ההתקנה, השני הינו החיוב החודשי הנקבע על-פי נפח הנתונים המגובים. על-מנת לקבל הצעת מחיר מדוייקת יש לדעת את מספר המחשבים לגיבוי, מערכות ההפעלה, נפח הנתונים וכמובן רוחב הפס של קווי האינטרנט. חברת TerraSafe מבצעת סקירת גיבוי ללא התחייבות – צרו קשר להזמנת סקירת גיבוי וקבלת הצעת מחיר.

 

הכותב, עופר א. לידסקי, הינו מייסד ומנכ"ל חברת TerraSafe בע"מ.