preloader

גיבוי ענן לעסקים

מעטפת ההגנה על המידע העסקי שלכם

גיבוי יומי לכל המידע העסקי

כולל בדיקות יומיות של מומחי הגיבוי של טרהסייף

!השירות שכל עסק צריך

גיבוי טרהסייף בענן לעסקים

גיבוי מאובטח ומוצפן

הגיבוי של טרהסייף הינו מהמאובטחים ביותר. כל המידע המגובה מוצפן באלגוריתם חזק וללקוחות האופציה לשמור את מפתח ההצפנה אצלהם בלבד כאשר לטרהסייף לא תהיה גישה אליו. טרהסייף עומדת בתקן ISO 9001, תקן אבטחת איכות ועמידה בנהלים מחמירים. דבר המאפשר עמידה ברוב תקני אבטחת מידע. בכל שינוי קונפיגורציה ו/או שחזור מידע נשלח מייל אוטומטי לכל המכותבים כחלק ממערך בקרת הגיבוי.

למה טרהסייף?

צוות הטכנאים של טרהסייף משתמש בתוכנה ייעודית הפועלת באופן אוטומטי וללא תלות בגורם אנושי על בסיס יומי. כל יום הלקוח מקבל מייל שהגיבוי היה תקין ובמקרה של כשל ישנה התראה על ידי המערכת, צוות הטכנאים מטפל בבעיה באופן מידי. לטרהסייף יש 11 שנה של ניסיון בתחום ומאפשרת לך להיות שקט בכל נושא הגיבויים.

תמיכה טכנית 24/7

התמיכה הטכנית בטרהסייף היא 24/7 ונעשית על ידי מומחי גיבוי המסוגלים להשתלט מרחוק ולחזור לפעילות תוך מניעת נזק לעסק, הנכס היקר ביותר הוא המידע העסקי והאישי.

תמיכה בגיבוי כל סוגי השרתים

בין אם זה השרת המשרדי או תחנת העבודה של הנהלת החשבונות, אנו בטרהסייף יודעים כיצד לגבות. אנו תומכים בגיבוי כל סוגי השרתים הנפוצים כולל שרתים וירטואליים מכל הסוגים. צור עימנו קשר ומומחי הגיבוי שלנו ימצאו לך את הפתרון הטוב ביותר.

שחזור מידע

באפשרותנו לשחזר גירסאות מגובות של קבצים שאבדו, נפגמו או נמחקו בטעות. השחזור מבוצע דרך מומחי הגיבוי, בנוסף טרהסייף מטפלת בהרבה מקרים של וירוס הכופר ומצילה מידע יקר ומאפשרת לעסק לחזור לשגרה במהרה.

יתרונות

גיבוי נעשה בלי להפריע לפעילות השוטפת של העסק
חבילת גיבוי אישית המותאמת לצרכי הארגון
אין צורך בהעסקת איש מחשוב
חסכון בעלוית ניהול ותחזוקה
התקנה ותחילת עבודה מהירה

מה אומרים עלינו?

מעל 1000

לקוחות מרוצים

מעל 350 אלף

גיבויים בשנה

מעל1000

שחזורי מידע בשנה

מעל 13

שנות פעילות